maanantai 1. joulukuuta 2014

Christmas Calendar part 1

Heikun keikun!


Kuten
otsikosta
voi
päätellä
teen tänne
blogiin
joulukalenterin
johon yritän
postaan joka
päivä~

Suunnittelin
jotain tällaista:

1. Joulu kuvatarinaa
2. Shootti
3-6. Kuva
7. Joulu kuvatarinaa
8.Shootti
9-13. Kuva
14. Joulu kuvatarinaa
15-20. Kuva
21. Musashootti
22. Joulu kuvatarinaa
23. Joulu kuvatarinaa
24. Joulu kuvatarinaa + yllätys


Toivon
että näihin
Joulu postauksiin tulisi
kommentteja
jonkun verran koska
ne vievät aikaa
ja vaivaa :c

Mutta siirrytään
joulu kt: hen.


Kuvatarina: First Advent
  
Puhuu
Ajattelee
HUUTAA
*Tekee*
"Kertoja"
 


 " Oli synkkä yö. Oli kylmä. Oli kylmä sinä synkkänä yönä."
 "Talon asukit nukkuivat lämpimien vällyjen alla, kunnes..."
 "Kello löi kaksitoista. Ja eräs heräsi."
 Cindy: *herää kellon ääneen unenpöpperössä*
 Cindy: *nousee katsomaan kelloa ja haukottelee* Sehän on jo 12.
 Cindy: OLEN MYÖHÄSSÄ! D:
 Cindy: *hieroo unihiekkaa silmistään ja nousee*
 Cindy: *venyttelee* Huah.
Cindy: Kauhea kiire. D:
 Cindy: *rymistelee ympäri huonetta*
 Cindy: *kurkottaa hiusklipsiä kohti*
 Cindy: *peilailee oikeaa paikkaa* Hmmm...
Cindy: *asettaa klipsin* Noin :D
 Cindy: Näkökenttä laajentui :)
 Cindy: *avaa tarranauhan*
 Cindy: *alkaa riisutumaan*
 Cindy: *huomaa minut* Kröhöm. Yksityisyyttä kiitos.
Minä: Jaahas. Vai sillä lailla.
Cindy: *mumisee* Olen sinua vanhempi...
 Cindy: *heittää yöpuvun lattialle*
 Cindy: *kaivaa vaatekorista vaatteita lattialle* Hmmm näin sen täällä eilen...
 Cindyn pää näkyy tuolla ;'D
Cindy: *etsii edelleen*
 Cindy: Hahaa löytyi!
 Cindy: *vaihtaa vaatteita*
 Cindy: Pieni silaus vielä. *harjaa hiuksia*
 Cindy: *petaa sängyn*
 Cindy: Olen valmis! :3
 Cindy: *kävelee*
 Cindy: *kaatuu*
Minä: Oho. Kävikö pahasti? :'D
Cindy: Pää kiinni.
 Minä: Käytä niitä laseja jotka ostin sinulle. ;)
Cindy: EN VARMANA KÄYTÄ!! >:C *agstaa hiljaa mutta varmasti*
 Cindy: *lopettaa angstin* No... hyvä on. :'c
 Cindy on mun nörtti :3
Minä: *lässyttää* Voi kuinka söpö sinä olet. :3
Cindy: Ole hiljaa...

Samaan aikaan...
 Connie: *kuorsaa ja puhuu unissaan* Voi Pena tottakai minä
olen sinun lempifanisi. :3
 Connie: *halaa pehmolelua* Minä rakastan sinua Pena!
Penaaaaaaaa! Älä mene! :'c
 Connie: *mylvii ahdistuneena ja nyyhkyttää* Älä mene...

Toisaalla...
 Cindy: Hmmm... Kuulin että nämä ovat jonkinveroisia portaaleja.
 Cindy: *toljottaa ständiä* Kumman näköinen jos minulta
kysytään...
 Cindy: *asettuu ständiin* No tästä se lähtee...
 Cindy: *katoaa*
 "Toinenkin uneksija herää Pena Yksisarvis unestaan"
 Connie: Krooah mitä ihm...? *kuulee ääniä*
 Connie: *kääntyy ständiin päin*
 Connie: Kuka...? Cindykö??
 Connie: Cindy?
 Cindy: *tekee taian ja poistaa pahisjutut*
 Connie: *nousee istumaan* Kuule. Ei minulla ole mitään
sitä vastaan että tulet kylään MUTTA VOISIT EDES KOPUTTAA!! >:C
 Cindy: *tuijottaa kattoa*
 Connie: *facepalm*
 Connie: Cindy. Puhu minulle.
Cindy: *nousee istumaan* Tiedätkö mikä päivä tänään on?
 Connie: Ö w Ö
 Connie: *petaa sängyn*
 Connie: *kävelee*
 Connie: No mikä päivä on?
 Cindy: No ensimmäinen joulukuuta tietenkin! Eilen oli siis ensimmäinen
Adventtipäivä.
 Connie: Joulu...kuu? Taas siis se Joulu tohina alkaa.
Cindy: *lähtee yläkertaan*
Connie: *rientää muuttolaatikoiden luo*
Connie: *ottaa punaisen laatikon*
 Connie: *avaa laatikon*
 Connie: *ottaa vaatteet*
 Connie: *sulkee laatikon*
 Cindy: *lähtee mekon kanssa alakertaan*
 Connie: Hei Cindy! Minulla on omakin Jouluasu.
 Connie: No mitä pidät? ;)
 Cindy: *tuijottaa sanattomana Conniea*
Cindy: *heittää mekon lattialle* Laita mieluummin tämä.
 Connie: *facepalm*
Connie: No parempi??
 Cindy: No jos otat tuon käsihärvelin pois niin on :)



Siinä se oli.
Mutta...
  HYVÄÄ JOULUKUUTA KAIKILLE!!

 

4 kommenttia:

  1. Mahtava KT n 3 n!! Ihania mekkoja<3! Ämömämömäää... Mikä ihme se 24. Päivä "yllätys" on ÖwÖ?? Alko kiinnosta >:))!! Kuvat oli ihania, mutta osa oli vähän pimeitä :(! Mutta joo... kuka ny sais hyvii kuvii sisällä nimim. En mä ainakaan cx!! Huomista postausta odotellen ;3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ;3 Joo en meinannu saada joistakin kuvista millään muokkaukselle valoisampaa ;'( Connien huone on vaan liian pimee... Yllätys selviää vasta Jouluna ;3

      Poista
  2. Ihanaa!!! Kiva että teet tällästä adventtikalenteria!!! 😃

    www.nellephotography.blogspot.com

    VastaaPoista